Răspunsuri

2014-03-10T17:03:47+02:00
678 este numarul cel mai mic ... si numerele sunt a , a+1, a+2 , a+3 si le calculezi :P 

a+a+1+a+2+a+3=678
4a+6=678
4a=672
a=168

nr sunt: 168, 169, 170, 171


e 4a+6=678
mda... neatentia asta ... scuze si multumesc muult :)
multumesc
trei nr impare consecutive au suma egala cu cel mai mare nr scris cu trei cifre diferite
omg... -_-
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T17:05:21+02:00
A+b+c+d=678
deci vine a+a+1+a+2+a+3+a+4=678
a4=678
a=678/4
a=169primul nr
b=168
c=167
d=166