Răspunsuri

2014-11-18T10:44:15+02:00
Afli latura patratului.
 P = 4×l                                                                                                                                 24 = 4×l 
 l = 24÷4
 l = 6.
  Intr-unul dintre triunghiurile formate de diagonala aplici teorema lui Pitagora.
 teorema lui Pitagora:
 ipotenuza² = cateta₁² + cateta₂².
 Cateta este cea care porneste din varful unghiului drept.                                                                                                                                                                                                                                                            

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T10:44:34+02:00
Perimetrul patratului este 4xl
4xl=24
l=24:4
l=6

Diagonala in patrat este latura radical din 2
diagonala=6 radical din 2
am modificat la pb cu cubul
diag in patrat este latura radical din 2, si la cub este latura radical din 3