Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T11:51:05+02:00
1. El a devenit un profesor foarte bun. 2. Eu voi pleca în excursie. ('a vrea' - aux) Tu vrei o carte. (predicativ) 3. Ea are să repete la istorie mai târziu. ('a avea' - aux. - formarea viitorului popular)
1 5 1
2014-11-18T14:28:41+02:00
Verbul a deveni este întotdeauna copulativ!  - IOHANNIS a devenit președinte.
Eu am o casă - a avea verb predicativ
Eu am dreptate - a avea este auxiliar
Eu vreau să cânt.- a vrea este vb. predicativ
Eu voi cânta.- a vrea este vb. auxiliar ,fiind folosit pt. formarea viitorului.