Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T10:21:34+02:00
Pai intru-un trapez ortdiagonal isoscel(mereu) inaltimea este Media Aritmetica a bazelor(demonstratia e usoara).Deci inaltimea=Linia mijlocie=AB+CD/2=24+16/2=20 CM
Dar aria unui trapez= Linia mijlocie ori inaltimea =Inaltimea la patrat=400 cm patrati
5 4 5
2014-11-18T10:24:29+02:00
h=(AB+CD)/2=(24+16)/2=40/2=20 cm
h=lm
A= lm x h =20x20=400 cm²
2 5 2