Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T10:21:57+02:00
A fugi = a alerga, a sprinta, a goni, a o sterge, a o tuli, a disparea
a certa=a muştrului, a-l ocarâ, a dejeni, a sfădi, a se gâlcevi, a beşteli pe cineva
Pai imi trebuie 5 exemple de fiecare
acu m am vazut
gata
2014-11-18T10:27:46+02:00
A fugi=a alerga, a goni, a o sterge, a o tuli, a se cara
a certa=a se invrajbi, a se supara, a ocari, a se cari, a se galcevii
sper ca ti-am fost de ajutor
2 3 2