Răspunsuri

2014-11-18T10:19:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2x+x*a+x*b=32 2x+x(a+b)=32
2x+6x=32
8x=32
x=32:8
x=4

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T10:21:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2x+ax+bx=32
x(2+a+b)=32
x(2+6)=32
8x=32
x=4