Răspunsuri

2014-11-18T09:45:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Semiperimetru inseamna perimetru impartit la 2


noatm cu p-semiperimetru
P-perimetru

p=P/2
5,7=P/2
P=5,7*2
P=11,4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T09:45:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A, b, c - laturi
semiperimetrul = 
a+b+c/2
Perimetru=a+b+c

a+b+c/2=5.7
a+b+c=5.7x2
a+b+c=11.4 cm are perimetrul