Răspunsuri

2014-11-18T09:33:12+02:00
numitorul comun este 54 
a= 15supra54 +15supra 54+12supra54+8supra 54 = 40supra 54 si simplifica cu 2 
asa le faci si pe celelalte

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T09:38:46+02:00
a)1/3+5/18+2/9+4/27=18/54+15/54+12/54+8/54=53/54
b)3/20+47/180+4/15+7/60=27/180+47/180+48/180+21/180=143/180
c)3/25+7/60+11/50+13/100=36/300+35/300+66/300+39/300=176/300=44/75

3 3 3