Răspunsuri

2014-11-18T09:12:37+02:00
Opera epica este opera literara in care autorul isi exprima gandurile ideile si sentimentele in mod indirect prin intermediul axiunii si al personajelor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T09:23:10+02:00
1)Poezia "dimineata" este o opera literara deoarece gandurile autorului sunt exprimate direct
2)Poezia este un pastel inchinat primaverii
3) continutul ideatic este trezirea la viata a omului si naturii
realistic-renasterea naturii primavara
Comentariul a fost şters
da si poezia sau pastelul tot opere literare sunt
opera literara este o creatie a autorului nu conteaza ca e proza sau poezie