Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T08:58:41+02:00
continutul ideatic se refera la continut referitor la idei,ideatic
continut realistic este conform cu realitatea , realitatea materiala
2 5 2
2014-11-18T09:19:58+02:00
- ideatic provine din ideație ,ideația fiind un proces (psihic) de formare și de înlănțuire a ideilor.Astel ,ideatic înseamnă referitor la idei , de idei - conținut 
care se referă la idei -.
- realistic - conținutul realistic - un conținut bazat pe principiile realismului ,realismul fiind atât un curent literar care are drept principiu reflectarea obiectivă,
cât și o atitudine a omului care are simț practic.
1 3 1