Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T08:44:21+02:00
Faci radicalul si pe uma calculezi ce ti se cere
de ex la ultimul 
√25=5=>5 la a doua vine 25
√256=16=>16 la a doua 
 si uite cum vine
1 + 2 = 3
1 - 3 = -2
2 + 3 = 5
4 + 5 = 9
8 -7 = 1
6 + 9 = 15
8 + 10 = 18
11 - 6 = 5
5 - 16 = -11  u trebuie sa faci radicalurile
1 5 1
2014-11-18T08:55:56+02:00
1 + 2 = 3
1 - 3 = -2
2 + 3 = 5
4 + 5 = 9
8 -7 = 1
6 + 9 = 15
8 + 10 = 18
11 - 6 = 5
5 - 16 = -11