Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T00:04:14+02:00
El amputa picioru ( a amputa = a taia )

El ii imputa ceva lui Ionel ( imputa = reprosa )

El are un document etic

Textul lui este un test epic

Sper ca te-am ajutat .

12 4 12
mersi mult chiar m-ai ajutat.. :*
Ma bucur ca te-am ajutat
2014-11-18T00:07:54+02:00
Vecinului meu i s - a amputat un picior. Dacă strici acest laptop ți se va imputa din salariu. Comportamentul colegului meu a fost etic. 
3 3 3