Răspunsuri

2014-11-17T23:26:37+02:00
Lectia asta am inceput-o si noi astazi! 
Acum raspuns la intrebarea ta : De ce sori? pentru ca este pluralul cuvantului " soare ". Sunt si eu in clasa a 8-a si iti deschid citat din manual : " Sub influenta celor doi sori, planeta capata doua fete.Soarele zilei actiona primul creier al ahrianului, creierul receptiv la lumina, generator de frumusete si armonie.La venirea noptii, acest creier intra intr-un soi de moarte vie.Mai precis:dormea.Se trezea in schimb celalalt creier."

Cred ca de aici te descurci si singura :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T23:27:26+02:00
Asa a preferat autorul sa foloseasca substantivul soare la plural,sau soarele pe care noi il veneram nu este singurul corp ceresc de acest fel in Univers,exista mai multi sori,fiecare cu slava lui de planete.(cred...)

1 5 1