Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T23:17:10+02:00
Arhian- derivare,cuv de baza an+prefixul arhi
a imlanzi-tot detivare cuv de baza bland +prefixul im
indeaproape-sudare,compunere
nonsenzatie-derivare de la cuv de baza senzatie +prefixul neologic non
Sper ca te-am ajutat :) 
1 5 1
2014-11-17T23:28:21+02:00
Ahrian- derivat cu prefix; a imblanzi -derivat cu prefixul im; îndeaproape- cuvânt compus; nonsenzatie- derivat cu prefixul non;