Răspunsuri

2014-11-17T22:16:19+02:00
Eu intind foaia de placinta- a indrepta
A intinde copita- a muri
Am intins-o la drum-a pleca repede

Multumesc ! Mi-a fost de ajutor :*
Cu placere! :*
o adresa de facebook , ai ? :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T22:17:42+02:00
Am intins painea in sos.
I-am intins o capcana.
M-am intins in pat.
Buruienile s-au intins in jur.
Satele se intind la poalele unui deal. :D
Multumesc , Iasmina ! :*
o adresa de facebook ? ai ? :))