Răspunsuri

2014-11-17T22:14:56+02:00
A 4 a 
Sper ca ti-am fost de ajutor
si eu ce am zis
te iei dupa una ce ofacut doar 7 teme la lb.romana si eu ca am facut 70 :p ai pa ca esti praf si eu am zis 4 numai aia
Tie tiam mulțumit ia a câștigat pt ca a răspuns prima si in plus eu elag cel mai bun daca sunteți cu același răspuns dau la nimereala in plus te crezi mare deștept la rom. Dar tu ai multe greșeli la gramatica!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T22:19:26+02:00