Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T22:08:50+02:00
Am cumparat un altas la geografie.Rochia mamei este din atlaz rosu.                      S-a rupt elicea avionului.Alice din Tara Minunilor.                                                   Meciul a fost unul arbitral. A facut o alegere arbitrala. Sper sa te ajute. 
Multumesc mult :* m-ai ajutat mult :*
Nu ai pentru ce! :*
2014-11-17T22:12:32+02:00
Am un atlas geografic foarte interesant.
Din atlaz mi-am facut costumul de Haloween.

Au selectat în mod arbitrar participanții la această activitate.

A dat  o apreciere arbitrală.



Am o elice rupta la avionul de jucarie.
Am impuscat cu o alice un iepure.