Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T22:05:58+02:00

LĂSTÁR, lăstari, s.m. (Adesea fig.) Ramură tânără care se dezvoltă din rădăcina sau tulpina unei plante lemnoase. ♦ (La pl.) Copăcei tineri, crescuți după tăierea unei păduri (din cioturile rămase). [Pl. și: (n.)lăstare] – Din bg. lastar.
1 5 1
2014-11-17T22:08:28+02:00
Lastarul se dezvolta din radacina sau tulpina unei plante lemnoase
lastarii mai sunt si copaceii tineri crescuti dupa taierea padurii si aceeia sunt formati din radacina , ulpina si frunze