Răspunsuri

2014-11-17T22:03:45+02:00
Genul liric cuprinde toate operele in care autorul isi exprima gandurile si sentimentele in mod direct prin intermediul figurilor de stil si a imaginilor artistice . 
   2.Este in versuri. 
   3.Este prezent eul liric , reprezentat de marcile lexicogramaticale : 
a)pronume de persoana I sau a II-a sau adj. pronominale de persoana I sau a II-a 
b)verbe de persoana I sau a II-a 
c)vocative d)interjectii etc. 
   4.Sunt prezente elementele de prozodie(masura , rima , ritm) 
5.Modul predominant de expunere este descrierea , cateodata impletita cu monologul liric .       Si acum planul : 
   1.In opinia mea , Poezia "X" de Y este o opera lirica intrucat autorul isi exprima gandurile si sentimentele in mod direct prin intermediul eului liric , al figurilor de stil si al imaginilor artistice. 
   2.In primul rand/Pe de o parte , se observa prezenta eului liric , evidentiat prin marcile lui lexicogramaticale : (dai exemple din text) . De asemenea , sunt prezente imaginile artistice : (dai exemple din text) si figurile de stil : (dai exemple din text). 
   3.In al doilea rand/Pe de alta parte , sunt prezente elementele de prozodie : (dai exemple) . La fel , modul dominant de expunere este descrierea , impletita cu monologul liric . 
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T22:33:00+02:00
Scrii toate caracteristicile genului liric,si il faci ca o compunere! Scrii figurile de stil si imaginile artistice,verbele si pronumele la persoana 1,si la persoana a2a daca se adreseaza cuiva!Elementele de prozodie(prima,masura,ritm).Sentimentele sunt transmise in mod direct.Modul de expunere predominant,si iti ies 25 de randuri :)
2 5 2