Răspunsuri

2014-11-17T21:40:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
23+3x < 303x<30-23
3x<7
x<7/3
x∈{0,1,2}


Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T21:40:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3x+23<30|-23
3x<7
x∈{0,1,2}