Răspunsuri

2014-11-17T21:39:04+02:00

Cheile Bicazului reprezintă o zonă geografică deosebit de pitorească dinRomânia situată în partea centrală a Munților Hășmaș, în nord-estul țării în județele Neamț și Harghita.
doar un singur detaliu anume am nevoie de intelesul expresiei cheile bicazului dar oricum multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:46:27+02:00
Cheile bicazului adica poalele lui sau vaile inguste ale bicazului