Răspunsuri

2014-11-17T21:30:19+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:31:49+02:00
Eu cred ca orice om ar lua in considerare inainte de a adopta un ciine este ca sa nu fie murdar si daca o sa fie o sa-l spele trebuie sa fie de rasa,ar mai lua un ciine doar daca ar fi destept daca ar fi vioi....
Insa sunt unii oameni care nu le este importante aceste reguli de luare a ciinilor si daca vad un ciine la care tine cu adevarat nu se va uita la cele reguli
2 4 2