Va rog sa ma ajutati !!!!!!!!!!!!! 1. Suma a doua numere este 58. Unul din numere este cu 8 mai mare dacat celalalt. Aflati numerele 2. Suma a doua numere este 50 iar catul lor este 4. Aflati numerele . cu metoda ecuatilor

2

Răspunsuri

2014-11-17T21:25:52+02:00
1. a+b=58
a=b+8
a=?
b=?
b+8+b=58
2b+8=58
2b=58-8
2b=50
b=50:2
b=25
=> a=25+8
a=33
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:26:26+02:00
1)a+b=58
a=b+8
b+8+b=58
2b+8=58
2b=50
b=25
a+25=58
a=58-25
a=33

2)a+b=250
a:b=4
a=4b
4b+b=250
5b=250
b=250:5
b=50
a+50=250
a=250-50
a=200