Ma gandesc la doua numere suma lor este 10 iar diferenta este 2.la ce numere m-am gandit?va rog ajutati-ma problema cls2.va multumesc

2
nu au facut inmultirea si impartirea doar adunare si scadere plus formulele a+b=c adica necunoscuta

Răspunsuri

2014-11-17T21:19:25+02:00
A+b=10
a-b=2
_______
2a=12
a=12:2
a=6
a+b=10
6+b=10
b=10-6
b=4
Ohh ce bine ca nu am scris cu fractie =)) .
poate sa scrie a+a=6+6
si de aici rezulta a=6 si il afla pe b ca stie
Tot acolo ar ajunge ..
prin descompunere asa e ...?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:19:35+02:00
A+b=10
a-b=2
a+b+a-b=10+2
2a=12
a=12:2
a=6
6+b=10
b=10-6
b=4
nr sunt 4 si 6
asa am facut si eu dar problema e ca nu au facut inmultirea si impartirea, cred ca e prin descompune.
da prin descompunere il descompune pe 10 =6+4 6-4=2 dar trebuie sa o ia din aproape in aproape sa descompuna pe 10 in toate variantele 1+9,2+8...
da asa e iti multumesc frumos