Răspunsuri

2014-11-17T21:19:56+02:00


15*2=30( peste 2 ani)

30:2=15

15*3=45(are tata)

15 ani am eu acum

nu sunt sigura daca am facut corect dar sper ca te-am ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:24:33+02:00
Pai notam 
t-varsta tatei
e-varsta mea
rezulta ca t=3e 
rezulta ca t+15=2 ori e
3e+15=2(e+15)
rezulta ca 3e+15=2e+30
rezulta ca e=15,deci varsta mea este de 15 ani
varsta tatalui este de 45 ani
1 5 1