Răspunsuri

2014-11-17T21:12:37+02:00
,este  educat,are educatie
”are cei 7 ani de acasa” = e bine crescut , educat , manierat ...
in propozitii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:16:39+02:00
Expresia ,, are cei 7  anin de acasa inseamna ca este educat, cuminte , istet , isi poate contrala furia , stie cum sa se comporte in societate , in aceasta expresie este scos la evidenta cum este educat un copil pana la varsta de 7 ani cand este timpul sa mearga la scoala si sa arate oamenilor din societate ce au invatat de la parinti lor 
13 4 13