Răspunsuri

2014-11-17T21:14:54+02:00
Vine iarna,bine-mi pare Eu m-a duc pe de-al in zare Si m-a duc pe cal calare Pe fata am o mirare Fiindcă pe bolta cea mare Deodată in fata apare O stea,doua cazatoare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:26:47+02:00
Iarna a venit acum
Iar Craciunul e pe drum.
Casele nu se mai vad 
De sub stratul de omat,
Iar fantasme de zapada
Se astern frumos pe strada.
Sunt copacii imbracati
Cu armura de soldati!
Fluturi mari, stralucitori
Cad voiosi si zambitori
Formand  un covor de-argint,
Tot mereu el stralucind.
Iar in mii si mii de case
Focul arde. Iar la mese
Stau parinti, bunici, copii
Si isi impart bucurii.
Langa este bradul
Ce asculta glasul
Copiilor nerabdatori,
Cu chipul stralucitor.
Cadourile ei deschid
Si afla ce au primit:
Tot ce si-au dorit.
Stie mosul ce le da
De mereu ii bucura.
Iar afara Zana Iarna
Cerne norii de zapada...


E compusa de tine sau ai luato de pe net
e compusa de mine 100%, ai incredere
Mersii mult
cu placere si eu multumesc
Nu ai pentru ce!