Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T21:06:54+02:00
Doi parinti si doi fii au mers la pescuit. Fiecare a prins un peste si niciunul dintre ei nu a prins acelasi peste. Totusi, au prins in total doar trei pesti. Cum e posibil ?

  • Utilizator Brainly
2014-11-17T21:08:11+02:00
Anul trecut oana si mihai aveau impreuna 30 de ani.Cati ani au impreuna anul acesta?
16+16=32
dar odnoklassniki
nu
dar de unde esti?
ce intrebi asa de multe
sunt curioasa