Răspunsuri

2014-11-17T21:03:43+02:00
7xy|5,2 => y=0 =>7x0 este numarul care trebuie sa fie divizibil cu 5 si 2
7x0 => x={0.1.2.3.4.5.6.7.8.9} => numerele sunt: 700.710.720.730.740.750.760.770.780.790
vreau o informatie potrivita pentru a 5 a
oricum, THANK YOU!!!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T21:15:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
\_\_\_\_\_\\ 
7xy \\ 
Ca~sa~fie~divizibil~cu~5,~ultima~cifra~trebuie~sa~fie~0~sau~5: \\ 
x=\{0,1,2,....9\} \\ 
y=\{0,5\} \\ 
Numerele~sunt: \\ 
700,705,710,715,720,725,730,735,740,745,750,755,760,765,770,775 \\ 
780,785,790,795. \\  \\ 
\_\_\_\_\_\\ 
7xy \\ 
Ca~sa~fie~divizibil~cu~2,~ultima~cifra~trebuie~sa~fie~para: \\ 
x=\{0,1,2,....9\} \\ 
y=\{0,2,...8\} \\ 
Numerele~sunt: \\ 
700,702,704,706,708,710,712,714,716,718,720,722,724,726,728730,732,734,736,738,740,742,744,746,748,750,752,754,756 \\ 
758,760,762,764,766,768,770,772,774,776,778,780,782,784 \\ 
786,788,790,792,794,796,798

Din~ele,~selectezi~care~se~impart~la~ambele,~adica~cele~pare~si~cu~0 \\ 
la~sfarsit: \\ 
700,710,720,730,740,750,760,770,780,790