Răspunsuri

2014-11-17T20:52:35+02:00
Pro:Faci multi bani ca nu sunt deloc de prisos.
Contra: Esti mereu cu gindul la cei dragi de acasa si nu te potzi despartzi de aceste ginduri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:56:00+02:00
Argumente pro:
- munca este mai bine platita si mai ales munca intelectualilor
- conditii de munca mai bune
- conditii excelente pentru cei ce lucreaza in cercetare si invatamant

Argumente contra:
- singuratatea (lipsa familiei, prietenilor)
- uneori programul poate fi mai incarcat (mai ales in cazul medicilor care sunt obisnuiti cu programul mai lejer de la noi)
1 5 1