Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:46:04+02:00
Acesta - subiect 
este -predicat 
considerat - nume predicativ
om -nume predicativ
la Polul Nord -C C loc(complement circumstantial de mod)
2014-11-17T20:49:47+02:00
Ai scris funcția sintactică :

acesta - subiect 
este - predicat nominal
considerat - nume predicativ
om - atribut 
la Polul Nord - complement circumstanțial de loc
1 4 1