Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:44:27+02:00
[(x+174:3 )*3+4]*11=1991

[(x+58)*3+4]=1991:11

(x+58)*3+4=181


(x+58)*3=181-4


(x+58)*3=177

x+58=177:3

x+58=59

x=59-58

x=1


cu cine oi fi facut mate...?:|
cred ca am facut cu dumneata
va rog sa ma ajutati cu un alt exercitiu :( :( (x:11-4):3-165:3=12:3 :(
2014-11-17T20:47:22+02:00
[(x+58)*3+4]*11=1991
(3x+174+4)*11=1991
33x+1958=1991
33x=1958-1991
33x=33
x=33:33
x=1
Bafta;)
1 5 1