Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-17T20:50:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mijloace interne de imbogatire a vocabularului
a)de
rivarea
-sufixe:b
radut,pietroi, copilarime etc.
-p
refixe:reluat,desfranat, anticamera etc.
-pa
rasintetica:reimprospatare, desfacere etc.

b)compunerea
-alatu
rare fara cratima: Stefan cel Mare, Mircea cel Batran etc.
-alatu
rare cu cratima:floarea-soarelui, rochita-randunicii etc.
-abrevieri:CEC, BCR etc.

c)conversiunea(schimbarea valorii morfologice):muncitor,adancul,gata etc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:59:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mijloacele interne de imboatire ale vocabularului sunt:
-Derivarea:
--cu sufix
--cu prefix

-Compunerea:
--prin alaturare
--prin contopire
--prin abreviere

-Conversiunea(schimbarea valorii gramaticale)


Ti-am atasat ceva ca sa intelegi mai bine.