Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:24:34+02:00
Adunarea Legislativă Francezăa fost un organ al puterii  legislative în perioada revolutiei din Franta care a succedat Adunării Constituante. Poporul s-a ridicat la luptă pentru apărarea revoluției amenințate de nobilii emigrați și monarhiile europene.
3 3 3
2014-11-17T20:24:43+02:00
Adunare care are atributia de a face,a imbunatati sau a definitiva legi

3 3 3