Răspunsuri

2014-11-17T20:18:21+02:00
Super-luna-atunci cind de citeva ori pe an apare o luna plina,foarte mare si rotunda
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:29:58+02:00
Un fenomen similar este si Aurora Boreala .
Aurora Boreala este de fapt rezultatul coliziunilor  dintre moleculele gazoase din atmosfera Terrei cu particulele incarcate electromagnetic  provenite din Soare.
O legenda finlandeza veche , spune ca Vulpea (The Fox) alearga traversand Articul , iar cand aluneca si cade , lumineaza cerul cu lumini ce se ridica din coada ei in timp ce se atinge zapada.
In Helsinki si in Sudul Finlandei , Aurora Boreala poate fi vazuta abia 20 de nopti pe an . Luminile nu pot fii vazute mai mult de 20 de secunde , dar daca ai noroc fenomenul poate tine ore intregi 
SPER CA TI-AM FOST DE FOLOS! :)))
Mersi mult !!!!!!!! :)))
dar cei aurora boreala?
imi spui cei aurora boreala?
Aurora Boreala este un fenomen optic ce consta intr-o stralucire intensa observata pe cerul nocturn in regiunile din proximitatea zonelor polare ,ca rezultat al impactului particulelor de vant solar in campul magnetic terestru .