Faceti propoziti diferite cu cuvintele :
Gura, brat , picior ,lac,banca joc,capital,casa,liliac,para,razboi,mina iar,,pompa,morga,noua,golf,haină,cursa,scaun,coadă,masură,operatie,a face
Maxim 3 propoziti va rog ajutatima

2

Răspunsuri

2014-11-17T20:17:45+02:00
1.Ea AVEA O GURA MICA
2.Bratul lui era intins peste toti
3.Cursa va avea loc astazi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:18:12+02:00
Eu am o gura.
Pe brat am o vanataie.
Pe picior este o furnica.
In lac sunt 2 ratuste
Pe banca erau cei doi oameni
Acest joc este frumos
Este un lucru capital
Liliacul este si o flaore si un animal
Para este dulce
In razboi,soldatul a fost ranit.
Mina era goala.
Iar acum,el sta.
Pompa este lunga.
Am vazut o morga.
Noua mea achizitie este o haina.
Eu joc golf
Am o haina roz!
Cura a fost lunga
Scaunul a fost ros.
Am intrecut masura .
Bunica mea are o operatie
A face bine este frumos