Răspunsuri

2014-11-17T20:12:14+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:22:30+02:00

In cuvântul african nu exista nici diftong, nici, triftong, nici hiat!
DIFTONGUL este grupul de sunete alcătuit dintr-o vocală  şi o semivocală. pronunţate în aceeaşi silabă.  Ex.  deal, soa-re

TRIFTONGUL  este   grupul   de   sunete   alcătuit  dintr-o vocală şi două semivocale pronunţate în aceeaşi silabă. Ex. le-oai-ca, do-reau

 HIATUL    apare    între    două    vocale   alăturate pronunţate in  silabe diferite: 
 Ex.  ca-i-să,  a-e-ro-port

2 5 2