Răspunsuri

2014-11-17T20:06:24+02:00
Enigma-mister
melancolie-sensibilitate,
ipocrit-egoist, nesuferit,
a relata- a povesti,
avar-zgarcit
stomatolog-dentist
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:08:12+02:00
Enigmă - mister
melancolie - tristețe
ipocrit - mincinos
a relata - a povesti
avar - zgârcit
stomatolog - dentist
18 4 18
melancolie-visare
ipocrit-mincinos
a relata-a reda
avar-zgarcit
stomatolog-dentist