Răspunsuri

2014-11-17T20:00:46+02:00
Colegii mei sunt frumosi.
Am dat niste mei de mancare la porumbei.

Vrabiei i-a cazut o pana.
Bunicul meu a facut pana la masina. 

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T20:11:32+02:00
Prietenii mei sunt aici ./ adjectiv pronominal 
Am dat păsărilor boabe de mei./ substantiv ( plantă)
În zborul ei ,barza și-a pierdut pana.( cred că pana ai vrut să zici,nu până)
În trecut se întrebuința pana pentru scris.
Dintr-un lemn am confecționat o pană .
Chitara mea are o pană cu ajutorul căreia eu cânt.
Aseară a avut loc o pană de curent.