Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:47:26+02:00
56x28= 1568
72x24=1728
1568+1728=3296
Rezultatul:3296
2014-11-17T19:49:11+02:00
56x28=1568
72x24=1728
         =   3296
da coroana
ce ?
esti jegos i-ai dat coroana ei si eu am raspuns primul
sunt fata desteptule si ca sa sti am 10 ani si lasama in pace!!! p.s nu se scrie jegos pt o fata ma degraba jegoasa dar ......
zi mersi ca ti-am dat un multumesc