Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:45:32+02:00
De exemplu margareta . Infloreste primavara -vara este vizitata de albine , musculite,fluturasi nu se adapteaza bine la ploaie si furtuna dar in dorare este fericita si infloreste cat vezi cu ochii :)) sper sa te ajut !

2 5 2
2014-11-17T19:46:31+02:00
Depinde ce planta

papadia:nici o insecta nu o viziteaza;si nustiu ce inseamna adaptari

1 5 1