Răspunsuri

2014-11-17T19:43:39+02:00
De modificat- verb la supin 
a evindentia- verb la infinitiv
la inceput-vb la supin
a imagina-vb la infinitiv 'a cauta vb la infinitiv

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:45:27+02:00
De modificat= vb nepredicativ, conjugarea I, mod supin
a evidentia= vb nepredicativ, conjugarea I, mod infinitiv
la inceput= vb nepredicativ, conjugarea a III-a, mod supin
a imagina= vb nepredicativ, conjugarea I, mod infinitiv
a cauta= vb nepredicativ, conjugarea I, mod infinitiv
2 4 2