Răspunsuri

2014-11-17T19:41:41+02:00
Oțelul este un aliaj ce conține ca elemente principale fierul și carbonul
Comentariul a fost şters
Oțelul este un aliaj ce conține ca elemente principale fierul și carbonul, având un conținut de carbon sub 2,11 %. Aliajele fier-carbon cu mai mult de 2,11% carbon se numesc fonte. Oțelurile sunt materialele cu cea mai largă utilizare în industrie. Proprietățile lor pot să varieze în limite foarte largi în funcție de conținutul de carbon și de alte elemente de aliere.
multumesc mult Tyzemn05
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:43:51+02:00
Otelul este un aliaj al fierului cu carbonul continut de carbon cuprins intre 0,05-2.11% C
2 5 2