Răspunsuri

2014-11-17T19:38:06+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:41:47+02:00
1.Cutie ori suport de lemn, de metal, de piele sau de material plastic, cu forme și mărimi diferite, în care se păstrează arme, aparate sau instrumente; teacă de piele, de carton etc. în care se țin diferite obiecte mici (ochelari, piepteni etc.) 
2. 
Porțiune mai ridicată de pe partea posterioară a tălpii încălțămintei, care corespunde călcâiului.
3. Invelitoare,teaca.
4.
 Cadru de ușă sau de fereastră.
5.
Unealtă de scris în formă de bețișor.
6.
Cuvânt care imită zgomotul produs de o lovitură sau de o ciocănitură într-un obiect sau într-un material tare. 

Doar astea le stiu..Sper ca te-am ajutat! Note bune si noroc iti urez! ;;)