Răspunsuri

2014-11-17T19:27:58+02:00
Csa mea este ca o cetate deoarece aici eu mapar de birfe si nevoi.
aici e locul unde por sa ma ascund de relele ce ma inconjoara
casa mea este cea unde peretii imi stiu doar ei doina si dorul singuratatii
imi iubesc casa cetatea mea neinfinita
9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:34:21+02:00
In casa mea,ma simt ca intr-o cetate. Iar aparatorii principali sunt parintii.Cind sunt cu familia ma simt protejat, ferit de rele.Casa o consider ca spatiul,teritoriul meu.Aici,ma pot simti cel mai bine.Casa mea e locul meu favorit,unde am cele mai placute amintiri.
13 4 13