diftongul este un grup de sunete format dintr-o vocala si o semivocala in aceeasi silaba. triftongul este un grup de sunete format dintr-o vocala si 2 semivocale in aceeasi silaba. hiatul este un grup format di 2 vocale care fac parte din silabe alaturate.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:15:45+02:00
Diftongii sunt un grup de sunete format din o vocala si o semivocala care se rostesc in aceeasi silaba.
Triftongii sunt un grup de sunete format din o vocala si doua semivocale in aceeasi silaba.
Hiatul este grupul de sunete format din doua vocale care fac parte din doua silabe alaturate.

2 5 2
2014-11-17T19:19:17+02:00
Diftong contine o vocala si o semivocala pronuntate in aceeasi silaba
ex;iar-na;broas-ca
triftong-contine o vocala si doua semivocale pronuntate in aceeasi silaba
ex: fo-iau,so-seau
hiat-apare intre doua vocale alaturate pronuntate in silabe diferite
ex: po-e-zi-e
1 5 1