Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:15:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aria patratului = Aria dreptunghiului
Aria patratului = l²
Aria dreptunghiului = L*l
                            =50*18=900cm
A patr.=√900=30cm
Aici nu stiu daca am facut bine... 
Mulțumesc ^^e bine ca asa da si in carte la raspunsuri
:)
2014-11-17T19:17:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A dreptunghi=Lungimea x Latimea =50x18=900
aria patratului = latura la puterea 2
latura=√900=30

1 2 1