Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T19:11:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5D=18+(18-D)
5D=36-D|+D
6D=36|:6
D=6 ani
5a =18+(18-a) 5a=36-a. Il aduni pe a si rezulta ca 6D = 36:6 a este egal cu 6ani
mersi
Comentariul a fost şters
2014-11-17T19:40:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5a =18+(18-a) 5a=36-a.6D = 36:6 a este egal cu 6ani
1 1 1