Răspunsuri

2014-11-17T19:10:33+02:00
Epitetul "umbra rara" semnifica neclaritatea persoanei iubite in intuneric asemenea unui om care nu stie ce simte pt o persoana apropiata,iubita...nu stiu..asa am presupus eu
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:13:13+02:00
Acest epitet este folosit pentru a indica faptul ca desi este umbra soarele zimbeste printre razele negre ale umbrei,acesta reda frumusetea interioara a propozitie subintelegind gindurile ascunse ale autorului si manifestind ideea textului/poeziei
2 5 2