pai nu are cum sa auda ca noi scriem :))deci tre sa vada
No te pup deni pt. ca nu mai lasat sa ma plictisesc pe un site ca asta si intr-o seara ca asta...Deci ce sa mai lungesc atata: Nopte buna draga, sa dormi bine si sa visezi la ce iti doresti ca eu plec departe(in pat) deci mno: rezumand: sa ai o seara placuta si merci ca mi-ai tinut de urat!! Ciao..ne-om mai intalni noi in mod virtual ca nu se face apocalipsa pana maine...pa pa :** :) ;*] "=)
o scurta intrebare esti fata nu:? :-w :)))
Pai n-ar fi totusi un pic cam bizar ca la ora asta sa iti scriu asa ceva si :** daca as fi baiat? Adica no in ziua de azi...dar totusi din cate se intelege: amandoua suntem inca la gimnaziu deci mai avem timp...din nou: rezumand: da sunt fata si urmat de un dăăăăăă...! din ăla lung
Bine hai du-te la culcare Bindi:))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-10T22:04:15+02:00
Spre exemplu: a,b(c)- ai numarul abc-ab supra 90
alt exemplu: 1,2(3)- 123-12 supra 90
*deoarece ai nr fara virgula sau perioada din care scazi numarul fara virgula din fata perioadei
*e supra 90 pt ca cifra din perioada e obligatoriu supra 9 si se pune 0 pt ca mai are o cifra in fata de perioada, pui atatea 0-uri cate cifre sunt dupa virgula dar nu in perioada...sper ca ai inteles deoarece asa e si la cele care nu sunt mixte, e supra 9
4 4 4
2014-01-10T22:06:11+02:00
De exemplu:1,2(3)=un intreg si 23-2pe 90=21 pe 10
1 1 1